I Narvik skal torvet oppgraderes. Ønsket er at torvet skal utnyttes i større grad til å bli en samlingsplass – både før, under og etter VM i 2029. Hinnstein er med i planleggingen.
Altakontoret til Hinnstein har kommet på plass i nye lokaler. – Nå er det enda enklere å parkere rett utenfor døra og stikke innom for en kopp kaffe, forteller Bente Haugen, kontorleder i Alta.
Terese Willumstad-Ovesen er Hinnsteins nyeste tilskudd i teamet. Fra kontoret i Bodø skal hun arbeide som rådgivende ingeniør for bygg og rådgivende ingeniør for brann.
En fredag ettermiddag i september fikk Kåre Fjellvang melding om han kunne rykke ut til Nordsjøen. Lørdag morgen var han på plass i Bergen for å bli flydd ut til Gjøa i Nordsjøen.
Vi fortsetter å satse på lokalsamfunnet, og nå er vi på jakt etter enda flere spennende søknader fra lag og foreninger. Har dere et prosjekt, en idé eller et initiativ vil vi høre fra dere.